Lehden KUNTO PLUS: tilausehdot

Kestotilaus toimii näin
Tilaajana pääset KUNTO PLUSsan digitaaliseen maailmaan. Heti aktivoituasi profiilin ja luotuasi salasanan pääset hyödyntämään www.kuntoplus.fi -sivuston ja KUNTO PLUS appin kaikkea sisältöä. Lehti ilmestyy 16 kertaa vuodessa Mikäli tilaukseen liittyy tilaajalahja, se lähetetään erikseen noin kahden viikon kuluttua lehtitilauksen maksun kirjautumisesta ellei tarjouksessa toisin mainita. Oikeus hinnan- ja tilausehtojen muutoksiin ja tilaajalahjan loppumiseen tai sen toimituksen viivästymiseen pidätetään. Voimassa olevan hinnan ilmoitamme lehden kansisivulla.

Hinnat ja tarjoukset koskevat vain kotimaan tilauksia. KUNTO PLUS pidättää oikeuden olla hyväksymättä tilausta. Alle 18-vuotiaalta tilaajalta vaaditaan huoltajan kirjallinen suostumus. Lehden yhteydessä olevat Bonnierin tai yhteistyökumppaneittemme mahdolliset mainokset ovat kiinteä osa lehteä, eikä niitä voida poistaa.

KUNTO PLUS voi muuttaa hintoja, maksuja ja muita sopimusehtoja seuraavien seikkojen johdosta: inflaatio, ulkoisten kustannusten muutokset, tuotannon yksikkökustannusten muutokset, tuote- ja sisältömuutokset sekä lainsäädännön muutokset. Merkittävistä muutoksista on tehtävä ilmoitus vähintään 30 päivää aikaisemmin lehden julkaisutiedoissa tai erikseen sähköpostitse. Muutokset tulevat voimaan ilmoitusta seuraavasta laskutuspäivästä.

Lahjatilaus ja sen maksaminen toimivat näin
Lahjan saajalle lähetetään ensimmäinen lehti kuukauden kuluessa lahjakortin lunastamisesta. Lahjatilaus on määräaikainen ja päättyy, kun tilausjaksoon kuuluvat lehdet on lähetetty. Tilausvahvistusviestissä on linkki tulostettavaan lahjakorttiin. Viestissä on ohjeet lahjakortin lunastamisesta. Jos valitsit lahjakortin toimituksen suoraan lahjan saajalle tekstiviestinä tai sähköpostitse, myös lahjan saajalle lähetetään ohjeet lahjakortin lunastamisesta.

Kirjallisesti tai puhelimitse tehdystä tilauksesta lähetämme ensimmäisen lehden postituksen yhteydessä laskun maksajalle. Maksun viivästyessä lähetämme huomautuslaskun, johon lisätään korkolain hyväksymä korkein mahdollinen huomautuslisä. Lehden palauttaminen ei poista maksuvelvollisuutta. Mikäli sinulla on lahjatilausta koskevia kysymyksiä, ota ystävällisesti yhteys asiakaspalveluumme osoitteessa www.bonnierpublications.fi tai puhelimitse 0203 34433.

Maksu
Kun maksat luottokortilla, sinut liitetään automaattiseen luottokorttiveloitukseen. Määräaikainen tarjousjakso maksetaan tilauksen yhteydessä. Tämän jälkeen tilausmaksu veloitetaan kortiltasi julkaisupäivänä. Vastaat itse korttitietojesi päivittämisestä, kun kortin voimassaolo päättyy tai jos kortti suljetaan. Sen voi tehdä osoitteessa www.bonnierpublications.fi tai puhelimitse 0203 34433. Mikäli luottokorttia ei voida veloittaa, tilausmaksusta lähetetään lasku. Jos olet valinnut maksutavaksi tilisiirron, lasku lähetetään yhdessä lehden kanssa. Huomioithan, että paperilaskusta veloitetaan hallinnollinen käsittelymaksu. Välttääksesi tämän maksun, voit rekisteröityä automaattiseen korttimaksuun osoitteessa www.bonnierpublications.fi tai ottaa yhteyttä pankkiisi, jos haluat käyttää E-laskutusta. Kun valitset E-laskun, saat sen automaattisesti neljännesvuosittain, ellet ole jo aikaisemmin sopinut laskutusta puolen vuoden tai vuoden jaksoina.
Mikäli maksu viivästyy, lisätään myöhästymismaksu, joka on enintään kulloinkin voimassa olevan korkolain mukainen. Lehtien palauttaminen tai lehtien vastaanottamisesta kieltäytyminen ei vapauta asiakasta maksuvastuusta.

Peruuttamisoikeus
Voit käyttää peruuttamisoikeuttasi 14 vrk:n kuluessa ensimmäisen lähetyksen vastaanottamisesta kuluttajansuojalain mukaisesti. Tilaussopimuksen peruutus tulee ilmoittaa henkilökohtaiseen asiakaspalveluumme esimerkiksi soittamalla numeroon 0203 34433 tai lomakkeella osoitteessa www.bonnierpublications.fi ennen peruuttamisoikeusajan päättymistä.

Jos käytät peruuttamisoikeuttasi ja olet jo maksanut tilausmaksun, palautamme maksun ilmoittamallesi tilille tai siirrämme maksun toiselle tilauksellesi. Maksu palautetaan sen jälkeen, kun peruutettu tuote mahdollisine oheistuotteineen on palautunut, tai olemme saaneet kuitin niiden palauttamisesta. Palautuksen voit jättää postin kuljetettavaksi asiakaspalautuksena.

Henkilötietojen käsittely
Tilauksen tekemisen yhteydessä antamiasi henkilötietoja käsitellään tietosuojaperiaatteidemme mukaisesti. Tietosuojaperiaatteemme ovat luettavissa osoitteessa www.bonnierpublications.com/tietosuoja.

Muutokset tilaukseen
Tilaustietojen, osoitteen-, sähköpostiosoitteen- ja laskutustavan muutos, automaattiseen korttimaksuun siirtyminen, ym. on helppo ilmoittaa osoitteessa www.bonnierpublications.fi. Jakelu- ja sähköpostiosoitteen muutokset tulevat voimaan heti. Huomioithan, että osoitteenmuutoksen ilmoittaminen on sinun velvollisuutesi, emme saa tietoa automaattisesti. Mikäli et ole saanut lehteä unohtuneen osoitteenmuutoksen takia, ilmoita siitä meille, niin lähetämme sinulle uuden postituskulujen hinnalla.

Tilauksen päättäminen
Määräaikainen tilaus jatkuu valitsemasi kestoajan loppuun, eikä sitä voi irtisanoa. Tilaus jatkuu mahdollisen määräaikaisen jakson jälkeen automaattisesti toistaiseksi voimassa olevana tilauksena, joka on irtisanottavissa.
Irtisanomisen voi tehdä verkkosivuilla www.bonnierpublications.fi tai puhelinautomaatissa. Verkkosivuilla tai automaatissa tehty irtisanominen päättää tilauksen käynnissä olevan laskutusjakson loppuun.
Irtisanomisen voi tehdä lisäksi soittamalla asiakaspalveluun, sähköpostitse osoitteessa www.bonnierpublications.fi tai kirjeitse. Näillä irtisanomistavoilla voit valita, haluatko tilauksen päättyvän käynnissä olevan laskutusjakson loppuun vai 30 vuorokauden päähän irtisanomisilmoituksestasi.
Jos irtisanot tilauksen kesken laskutusjakson, hyvitetään se osa maksetusta tilaushinnasta, joka kohdistuu irtisanomisajan jälkeisiin, toimittamattomiin lehtiin. Palautuksen edellytyksenä on, että palautettava summa ylittää viisi (5) euroa ja olet toimittanut tarvittavat pankkiyhteystietosi.
Mikäli sinulla on kysyttävää tilauksen irtisanomiseen liittyen, olethan yhteydessä henkilökohtaiseen asiakaspalveluun.
Huomioithan, että lehtien palauttaminen tai lehtien vastaanottamisesta kieltäytyminen eivät hyvitä tilauksen laskua.

Yhteystiedot
Verkkosivut: www.bonnierpublications.fi. Henkilökohtainen asiakaspalvelu puh. 0203 34433. Asiakaspalvelu on avoinna arkisin ma-to 9-17 ja perjantaisin 9-16. Automaattinen asiakaspalvelu avoinna 24 h/vrk. Puheluhinnat (ALV 24 %) 0,084 euroa/min. Ulkomailta normaali ulkomaanpuheluhinta.

Muut ehdot
Painettujen lehtien toimittamisessa noudatetaan Postin jakeluehtoja. Emme vastaa ylivoimaisen esteen (force majeure) aiheuttamista viivästymisistä emmekä tuotteiden virheellisen kunnon tai viivästyneen toimituksen aiheuttamista välillisistä vahingoista.

Jos tilaussopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).

KUNTO PLUS
Asiakaspalvelu
PL 1005
00241 Helsinki

Bonnier Publications International AS
ALV. Rek. Y-tunnus 1871202-2