Asiakasprofiili

Asiakastietojesi on tärkeää olla oikein, jotta voimme ottaa sinuun yhteyttä tärkeiden tietojen antamista tai hyvien tarjouksien ja etujen tarjoamista varten. Pidä siis tietosi aina ajan tasalla kohdassa Omat tiedot.

Jos sinulla on kysyttävää GDPR-tietosuoja-asetuksesta, voit lukea lisää tietosuojakäytännöstä.

Tähän liittyvät aiheet

Aiheeseen liittyvät kysymykset

Mitä teen, jos nimeni muuttuu?

Jos nimesi muuttuu, ota yhteyttä asiakaspalveluun puhelimitse.

Voinko vaihtaa osoitteeni?

Kyllä, voit vaihtaa osoitetietosi itse kohdassa Omat tiedot

Miten voin perua uutiskirjeen tilauksen?

Voit perua uutiskirjeen tilauksen uutiskirjeen alaosassa olevan perumislinkin kautta.

Voinko vaihtaa sähköpostiosoitteeni?

Jos haluat vaihtaa sähköpostiosoitteesi, ota yhteyttä asiakaspalveluun puhelimitse. Vain näin voimme varmistaa, että saat meiltä jatkossakin tietoa muun muassa tilaustasi koskien.

Saan virheilmoituksen, kun yritän luoda käyttäjätilin, mitä teen?

Ota yhteyttä asiakaspalveluun, joka voi auttaa sinua käyttäjätilin luomisessa. Voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluun joko yhteydenottolomakkeella tai sähköpostitse osoitteeseen asiakaspalvelu@bonnier.fi ja ilmoita seuraavat tiedot:

– asiakasnumerosi tai mitä tuotetta ongelma koskee
– nimesi, osoitteesi ja sähköpostiosoite, jota käytit tilauksen tekemiseen
– ongelman kuvaus
– mielellään ruutukaappaus/kuva ongelmakohdasta.

Miten palautan Kunto PLUS ‑lehden, Tieteen Kuvalehden, Tieteen Kuvalehti Historian tai Tee Itse ‑lehden käyttäjätilin salasanan?

Katso salasanan palauttamista koskevat linkit täältä:

Tieteen Kuvalehti: Palauta salasanasi tästä
KUNTO PLUS: Palauta salasanasi tästä
Tee Itse: Valitse Kirjautuminen ylävalikosta, napsauta Unohditko salasanasi? ja seuraa ohjeita.
Historia: Palauta salasanasi tästä