Asiakasprofiili

Asiakastietojesi on tärkeää olla oikein, jotta voimme ottaa sinuun yhteyttä tärkeiden tietojen antamista tai hyvien tarjouksien ja etujen tarjoamista varten. Pidä siis tietosi aina ajan tasalla kohdassa Omat tiedot.

Jos sinulla on kysyttävää GDPR-tietosuoja-asetuksesta, voit lukea lisää tietosuojakäytännöstä.

Tähän liittyvät aiheet

Aiheeseen liittyvät kysymykset

Miten palautan Kunto PLUS ‑lehden, Tieteen Kuvalehden, Tieteen Kuvalehti Historian tai Tee Itse ‑lehden käyttäjätilin salasanan?

Katso salasanan palauttamista koskevat linkit täältä:

Tieteen Kuvalehti: Palauta salasanasi tästä
KUNTO PLUS: Palauta salasanasi tästä
Tee Itse: Valitse Kirjautuminen ylävalikosta, napsauta Unohditko salasanasi? ja seuraa ohjeita.
Historia: Palauta salasanasi tästä

Saan virheilmoituksen, kun yritän luoda käyttäjätilin, mitä teen?

Ota yhteyttä asiakaspalveluun, joka voi auttaa sinua käyttäjätilin luomisessa. Voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluun joko yhteydenottolomakkeella tai sähköpostitse osoitteeseen asiakaspalvelu@bonnier.fi ja ilmoita seuraavat tiedot:

– asiakasnumerosi tai mitä tuotetta ongelma koskee
– nimesi, osoitteesi ja sähköpostiosoite, jota käytit tilauksen tekemiseen
– ongelman kuvaus
– mielellään ruutukaappaus/kuva ongelmakohdasta.

Miten saan nähdä järjestelmässä olevat tietoni tai miten saan poistettua ne järjestelmästä?

Jos haluat saada järjestelmässämme olevat tiedot tai poistaa ne järjestelmästämme, ota sähköpostitse yhteyttä asiakaspalveluun, sillä emme vastaa tämän tyyppisiin asioihin puhelimitse.
Voit lukea lisää tietosuojakäytännöstämme.

Miten voin perua tarjousviestien lähettämisen?

Jos et enää halua vastaanottaa suoramarkkinointiviestejä ja tarjouksia, ota yhteyttä asiakaspalveluun sähköpostitse, sillä emme vastaa tämän tyyppisiin asioihin puhelimitse.

Löydät tietoa suoramarkkinoinnin kieltämisestä tietosuojakäytännöstämme.
Ilmoita perumisen yhteydessä, mitä sähköpostiosoitetta ja mahdollisesti puhelinnumeroa kielto koskee.

Kohtaan Kysymyksiä ja vastauksia