Asiakasprofiili

Asiakastietojesi on tärkeää olla oikein, jotta voimme ottaa sinuun yhteyttä tärkeiden tietojen antamista tai hyvien tarjouksien ja etujen tarjoamista varten. Pidä siis tietosi aina ajan tasalla kohdassa Omat tiedot.

Jos sinulla on kysyttävää GDPR-tietosuoja-asetuksesta, voit lukea lisää tietosuojakäytännöstä.

Tähän liittyvät aiheet

Aiheeseen liittyvät kysymykset

Miten voin perua tarjousviestien lähettämisen?

Jos et enää halua vastaanottaa suoramarkkinointiviestejä ja tarjouksia, ota yhteyttä asiakaspalveluun sähköpostitse, sillä emme vastaa tämän tyyppisiin asioihin puhelimitse.

Löydät tietoa suoramarkkinoinnin kieltämisestä tietosuojakäytännöstämme.
Ilmoita perumisen yhteydessä, mitä sähköpostiosoitetta ja mahdollisesti puhelinnumeroa kielto koskee.

Miten voin perua uutiskirjeen tilauksen?

Voit perua uutiskirjeen tilauksen uutiskirjeen alaosassa olevan perumislinkin kautta.

Voinko vaihtaa sähköpostiosoitteeni?

Jos haluat vaihtaa sähköpostiosoitteesi, ota yhteyttä asiakaspalveluun puhelimitse. Vain näin voimme varmistaa, että saat meiltä jatkossakin tietoa muun muassa tilaustasi koskien.

Mitä teen, jos nimeni muuttuu?

Jos nimesi muuttuu, ota yhteyttä asiakaspalveluun puhelimitse.

Kohtaan Kysymyksiä ja vastauksia