Asiakasprofiili

Asiakastietojesi on tärkeää olla oikein, jotta voimme ottaa sinuun yhteyttä tärkeiden tietojen antamista tai hyvien tarjouksien ja etujen tarjoamista varten. Pidä siis tietosi aina ajan tasalla kohdassa Omat tiedot.

Jos sinulla on kysyttävää GDPR-tietosuoja-asetuksesta, voit lukea lisää tietosuojakäytännöstä.

Tähän liittyvät aiheet

Aiheeseen liittyvät kysymykset

Saan virheilmoituksen, kun yritän luoda käyttäjätilin, mitä teen?

Ota yhteyttä asiakaspalveluun, joka voi auttaa sinua käyttäjätilin luomisessa. Voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluun joko yhteydenottolomakkeella tai sähköpostitse osoitteeseen asiakaspalvelu@bonnier.fi ja ilmoita seuraavat tiedot:

– asiakasnumerosi tai mitä tuotetta ongelma koskee
– nimesi, osoitteesi ja sähköpostiosoite, jota käytit tilauksen tekemiseen
– ongelman kuvaus
– mielellään ruutukaappaus/kuva ongelmakohdasta.

Miten palautan Kunto PLUS ‑lehden, Tieteen Kuvalehden, Tieteen Kuvalehti Historian tai Tee Itse ‑lehden käyttäjätilin salasanan?

Katso salasanan palauttamista koskevat linkit täältä:

Tieteen Kuvalehti: Palauta salasanasi tästä
KUNTO PLUS: Palauta salasanasi tästä
Tee Itse: Valitse Kirjautuminen ylävalikosta, napsauta Unohditko salasanasi? ja seuraa ohjeita.
Historia: Palauta salasanasi tästä

Mitä teen, jos nimeni muuttuu?

Jos nimesi muuttuu, ota yhteyttä asiakaspalveluun puhelimitse.

Mitä tietoja minusta on tallennettu?

Tietosuojakäytännöstämme voit lukea lisää siitä, mitä tietoja tallennamme.

Miten saan nähdä järjestelmässä olevat tietoni tai miten saan poistettua ne järjestelmästä?

Jos haluat saada järjestelmässämme olevat tiedot tai poistaa ne järjestelmästämme, ota sähköpostitse yhteyttä asiakaspalveluun, sillä emme vastaa tämän tyyppisiin asioihin puhelimitse.
Voit lukea lisää tietosuojakäytännöstämme.

Kuinka kauan tietojeni poistaminen kestää?

Muutoksen voimaantulo kaikissa järjestelmissämme kestää enintään 30 päivää.

Kohtaan Kysymyksiä ja vastauksia