Asiakasprofiili

Asiakastietojesi on tärkeää olla oikein, jotta voimme ottaa sinuun yhteyttä tärkeiden tietojen antamista tai hyvien tarjouksien ja etujen tarjoamista varten. Pidä siis tietosi aina ajan tasalla kohdassa Omat tiedot.

Jos sinulla on kysyttävää GDPR-tietosuoja-asetuksesta, voit lukea lisää tietosuojakäytännöstä.

Tähän liittyvät aiheet

Aiheeseen liittyvät kysymykset

Mitä tietoja minusta on tallennettu?

Tietosuojakäytännöstämme voit lukea lisää siitä, mitä tietoja tallennamme.

Miten voin perua tarjousviestien lähettämisen?

Jos et enää halua vastaanottaa suoramarkkinointiviestejä ja tarjouksia, ota yhteyttä asiakaspalveluun sähköpostitse, sillä emme vastaa tämän tyyppisiin asioihin puhelimitse.

Löydät tietoa suoramarkkinoinnin kieltämisestä tietosuojakäytännöstämme.
Ilmoita perumisen yhteydessä, mitä sähköpostiosoitetta ja mahdollisesti puhelinnumeroa kielto koskee.

Kuinka kauan tietojeni poistaminen kestää?

Muutoksen voimaantulo kaikissa järjestelmissämme kestää enintään 30 päivää.

Voinko vaihtaa sähköpostiosoitteeni?

Jos haluat vaihtaa sähköpostiosoitteesi, ota yhteyttä asiakaspalveluun puhelimitse. Vain näin voimme varmistaa, että saat meiltä jatkossakin tietoa muun muassa tilaustasi koskien.

Kohtaan Kysymyksiä ja vastauksia