Asiakastietojesi on tärkeää olla oikein, jotta voimme ottaa sinuun yhteyttä tärkeiden tietojen antamista tai hyvien tarjouksien ja etujen tarjoamista varten. Pidä siis tietosi aina ajan tasalla kohdassa Omat tiedot.
Jos sinulla on kysyttävää GDPR-tietosuoja-asetuksesta, voit lukea lisää tietosuojakäytännöstä.
Ota yhteyttä asiakaspalveluun, joka voi auttaa sinua käyttäjätilin luomisessa. Voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluun joko yhteydenottolomakkeella tai sähköpostitse osoitteeseen asiakaspalvelu@bonnier.fi ja ilmoita seuraavat tiedot:
– asiakasnumerosi tai mitä tuotetta ongelma koskee
– nimesi, osoitteesi ja sähköpostiosoite, jota käytit tilauksen tekemiseen
– ongelman kuvaus
– mielellään ruutukaappaus/kuva ongelmakohdasta.
Katso salasanan palauttamista koskevat linkit täältä:
Tieteen Kuvalehti: Palauta salasanasi tästä
KUNTO PLUS: Palauta salasanasi tästä
Tee Itse: Valitse Kirjautuminen ylävalikosta, napsauta Unohditko salasanasi? ja seuraa ohjeita.
Historia: Palauta salasanasi tästä
Jos nimesi muuttuu, ota yhteyttä asiakaspalveluun puhelimitse.
Tietosuojakäytännöstämme voit lukea lisää siitä, mitä tietoja tallennamme.
Jos haluat saada järjestelmässämme olevat tiedot tai poistaa ne järjestelmästämme, ota sähköpostitse yhteyttä asiakaspalveluun, sillä emme vastaa tämän tyyppisiin asioihin puhelimitse.
Voit lukea lisää tietosuojakäytännöstämme.
Muutoksen voimaantulo kaikissa järjestelmissämme kestää enintään 30 päivää.
Kiitos palautteestasi!