Bonnier Customer Service

Tervetuloa. Miten voin auttaa?

Itsepalvelu

Kirjaudu sisään, niin näet kaikki tilauksesi. Täällä voit muun muassa muokata tietojasi, maksaa laskusi tai vaihtaa maksutavan.

Kirjaudu sisään, jotta voit käyttää itsepalvelua
Voit etsiä vastauksia kaikkiin tilaukseesi ja etuihisi liittyviin asioihin ja saat hyviä tarjouksia.

Mitä muut ovat kysyneet?

Miten voin perua tilaukseni?

Jos haluat perua tilauksesi, ota meihin yhteyttä puhelimitse tai sähköpostitse 14 päivän kuluessa.

Ota yhteyttä puhelimitse

0203 34433

Ota yhteyttä sähköpostitse:

sähköposti
Voinko perua tilaukseni?

Kyllä. Jos haluat perua tilauksesi, ota meihin yhteyttä 14 päivän kuluessa.

Jos olet ostanut lehden tai kirjan, perumisoikeus on voimassa 14 päivän ajan ensimmäisen lehden tai kirjan vastaanottamisesta.

Jos olet ostanut digitaalisen tuotteen, kuten Wypen käyttöoikeuden, perumisoikeus on voimassa 14 päivän ajan tuotteen ostamisesta. Huomaathan, että perumisoikeus päättyy, jos olet kirjautunut sisään ja käyttänyt tuotetta.

Jos olet ostanut lahjakortin, voit perua sen 14 päivän kuluessa ostopäivästä.

Ota yhteyttä puhelimitse:

0203 34433

Ota yhteyttä sähköpostitse:

sähköposti
Mistä löydän asiakasnumeroni?

Löydät asiakasnumerosi tilauksesi vahvistussähköpostista tai lehden tai kirjan mukana saamastasi tilisiirrosta.
Asiakasnumerossa on 10 numeroa.

Oletko unohtanut asiakasnumerosi?

Jos olet unohtanut asiakasnumerosi, voimme auttaa sinua löytämään sen sähköpostiosoitteesi avulla. Muista käyttää samaa sähköpostiosoitetta kuin tehdessäsi tilausta.

Katso kysymyksiä ja vastauksia

Hei!

Toivottavasti löydät etsimäsi. Voin myös auttaa sinua tarvittaessa.