Apua kirjautumiseen

Jos sinulla on ongelmia käyttäjätilin luomisessa, sisäänkirjautumisessa tai sovellustemme käytössä, voit katsoa neuvoa alta kysymyksistä ja vastauksista.

Aiheeseen liittyvät kysymykset

Minulla on ongelmia Wypeen kirjautumisessa

Voit kirjautua Wypeen ensimmäisen kerran joko asiakasnumerollasi ja postinumerollasi tai sähköpostiosoitteellasi ja postinumerollasi.

- Näet asiakasnumerosi saamastasi vahvistussähköpostista, viimeisimmästä laskusta tai edellisen lehden mukana tulleelta A4-kokoiselta sivulta.
- Voit myös pyytää asiakasnumeron lähettämistä sinulle sähköpostitse, napsauta tästä.
- Jos kirjaudut sisään sähköpostiosoitteellasi, käytä tilaukseesi liitettyä sähköpostiosoitetta.

 

En pääse sähköpostiosoitteellani ja salasanallani Digi KUVAn tai KotiMikron Etunurkkaan, mitä teen?

Etunurkkaan kirjautumiseen tarvitaan aktiivinen käyttäjätili. Voit luoda käyttäjätilin Digi KUVAa varten täällä ja KotiMikroa varten täällä.

Jos sinulla on aktiivinen käyttäjätili, mutta kirjautumisessa on edelleen ongelmia, ota yhteyttä asiakaspalveluun joko yhteydenottolomakkeella tai sähköpostitse osoitteeseen asiakaspalvelu@bonnier.fi ja ilmoita seuraavat tiedot:
– asiakasnumerosi
– nimesi ja osoitteesi
– ongelman kuvaus
– mielellään ruutukaappaus/kuva ongelmakohdasta.

Täältä löydät yksityiskohtaiset ohjeet koskien Etunurkan käyttäjätiliä ja kirjautumista:
KotiMikro
Digi KUVA

En pysty kirjautumaan osoitteeseen bonnierjulkaisut.fi asiakas- ja postinumerollani, mitä teen?

Asiakasnumerossasi on 10 numeroa.
- Näet asiakasnumerosi saamastasi vahvistussähköpostista, viimeisimmästä laskusta tai edellisen lehden mukana tulleelta A4-kokoiselta sivulta.
- Voit myös pyytää asiakasnumeron lähettämistä sinulle sähköpostitse, napsauta tästä. Sähköpostiosoitteen tulee olla sama, jota käytit tehdessäsi tilauksen.

Jos ongelma jatkuu, asiakaspalvelu voi auttaa. Voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluun täyttämällä tämän yhteydenottolomakkeen tai soittamalla numeroon 0203 34433 maanantaista torstaihin klo 9–17 ja perjantaisin klo 9–16.

HUOM.: jos tilauksesi on irtisanottu/päättynyt tai jos olet saanut maksumuistutuksen, et valitettavasti voi enää kirjautua osoitteeseen bonnierpublications.fi etkä näe tilauksesi tilaa. Ota yhteyttä asiakaspalveluun, josta saat apua.

Minulla on ongelmia kirjautumisessa osoitteeseen kuntoplus.fi, tieku.fi, historianet.fi tai teeitse.com, mitä teen?

1. Sinun tulee luoda ensimmäiseksi käyttäjätili, jotta saat sivuston artikkelit ja muun sisällön käyttöösi. Jos sinulla on pelkkä digitaalinen tilaus, olet todennäköisesti jo luonut käyttäjätilin. Katso täältä ohjeet käyttäjätilin luomiseen.

2. Jos olet jo luonut käyttäjätilin, mutta sinulla on edelleen ongelmia kirjautumisessa, voit kokeilla salasanan palauttamista. Katso täältä ohjeet salasanan palauttamiseen.

3. Jos ongelma jatkuu, ota yhteyttä asiakaspalveluun joko yhteydenottolomakkeella tai sähköpostitse osoitteeseen asiakaspalvelu@bonnier.fi ja ilmoita seuraavat tiedot:
– asiakasnumerosi
– nimesi ja osoitteesi
– ongelman kuvaus
– mielellään ruutukaappaus/kuva ongelmakohdasta.

Miten luon Kunto PLUS ‑lehden, Tieteen Kuvalehden, Tieteen Kuvalehti Historian tai Tee Itse ‑lehden käyttäjätilin tehtyäni tilauksen?

Katso käyttäjätilin luomista koskevat linkit täältä:

Tieteen Kuvalehti: tieku.fi/kirjaudu
KUNTO PLUS: kuntoplus.fi/kirjaudu
Tee Itse: teeitse.com/kirjaudu
Historia: historianet.fi/kirjaudu

Oletko unohtanut asiakasnumerosi?

Jos olet unohtanut asiakasnumerosi, voimme auttaa sinua löytämään sen sähköpostiosoitteesi avulla. Muista käyttää samaa sähköpostiosoitetta kuin tehdessäsi tilausta.

Kohtaan Kysymyksiä ja vastauksia