Maksaminen

Voit maksaa tilauksesi automaattisella korttimaksulla, E-laskulla tai tilisiirrolla.

Jos otat automaattiseen korttimaksun käyttöön, säästät paperilaskusta perittävän lisämaksun ja vältät maksun myöhästymisen. Automaattista korttimaksua käyttämällä saat myös tilaajalahjasi nopeammin.

Muista muuttaa korttitiedot, jos korttisi vanhenee, jotta seuraava lehti ei jää saamatta tai että et saa maksumuistutusta.

Jos et ole vielä ottanut automaattista korttimaksua käyttöön, voit tehdä sen täällä:

Aiheeseen liittyvät kysymykset

Mitä teen, jos minulla on uusi maksukortti?

Voit vaihtaa maksukorttia helposti. Muutos tulee voimaan saman tien.

Miksi sain maksumuistutuksen?

Jos olet saanut maksumuistutuksen, se voi johtua siitä, että emme ole saaneet maksuasi eräpäivään mennessä.
Jos olet jo maksanut, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme puhelimitse. Voimme tarkistaa helposti, onko maksusi vastaanotettu.

Miksi tilisiirrossa on väärä summa?

Jos olet maksanut eräpäivän jälkeen, emme aina ehdi rekisteröidä maksuasi ennen uuden lähetyksen ja tilisiirron lähettämistä. Siksi alkuperäinen summa on laskettu mukaan uuteen tilisiirtoon.

Jos maksat verkkopankissa, voit muuttaa summaa ja käyttää muuten samoja tilisiirrossa olevia tietoja.

Jos päätät maksaa koko summan, vähennämme jäljellä olleen maksun ylittävän summan seuraavasta laskustasi.

Et joudu koskaan maksamaan kahdesti samasta lähetyksestä.

Miksi sain kirjeen Intrumilta?

Olemme lähettäneet sinulle useita maksumuistutuksia, ja koska emme ole saaneet maksuasi, asia on siirretty perintätoimistomme Intrumin käsiteltäväksi.
Ota siis yhteyttä suoraan perintätoimistoon puhelimitse, jos sinulla on kysyttävää.

Kohtaan Kysymyksiä ja vastauksia