MoreShop

Tilaajana pääset käyttämään MoreShopia, josta löydät laadukkaita ja edullisia tuotteita. Voit säästää jopa 80 %.

Aiheeseen liittyvät kysymykset

Mitä teen, jos en voi kirjautua sisään osoitteeseen moreshop.fi asiakas- ja postinumerollani?

Ota yhteyttä asiakaspalveluun osoitteeseen moreshopasiakaspalvelu@bonnier.fi, niin
autamme sinua.

Muista ilmoittaa asiakasnumerosi ottaessasi yhteyttä.

 

Miten teen reklamaation MoreShopista ostetusta tuotteesta?

Jos MoreShopista tilaamasi tuote on vahingoittunut saadessasi sen, ota yhteyttä asiakaspalveluun, niin etsimme sinulle parhaan ratkaisun.
Voit lähettää sähköpostia osoitteeseen moreshopasiakaspalvelu@bonnier.fi.

Miten palautan MoreShopista ostetun tuotteen?

Voit katsoa lisätietoja osoitteesta moreshop.fi ostetun tuotteen palauttamisesta ostoehdoista. Tuotteet voidaan palauttaa alkuperäispakkauksessa enintään 30 päivää niiden ostamisen jälkeen. Tuotteiden on oltava samassa kunnossa kuin silloin, kun sait ne.

Voinko palauttaa MoreShopista ostamani tuotteen?

Kyllä, MoreShopista ostettuja tuotteita koskevat tavanomaiset verkkokaupan ostoehdot, joten ne voidaan palauttaa.
Katso lisätietoja osoitteesta moreshop.fi, ostoehdoista tai tilausvahvistuksesta.