Lehdet

Usein kysyttyjä kysymyksiä

  • Mistä löydän tilaajalahjaani koskevat ohjelmistot ja manuaalit?
  • Kuinka peruutan tekemäni uuden tilauksen?
    Vastaus: Peruuttamisoikeus: Voit käyttää peruuttamisoikeuttasi tilauksesi mitätöimiseen 14 vrk:n ajan Kuluttajansuojalain mukaisesti. Ilmoitus tulee tehdä 14 vrk:n kuluessa ensimmäisen lähetyksen vastaanottamisesta. Jos haluat mitätöidä tilaussopimuksen, sinun tulee ilmoittaa siitä meille esimerkiksi osoitteessa www.bonnierpublications.fi/asiakaspalvelu ennen peruuttamisoikeusajan päättymistä. Palauta saamasi lähetys takaisin viivytyksettä, viimeistään 14 vrk:n kuluessa siitä, kun olet ilmoittanut meille, että käytät peruuttamisoikeuttasi. Lisätietoja peruuttamisoikeudesta löydät tilausehdoista.
  • Miten voin peruuttaa tekemäni tilauksen?
    Vastaus: Peruuttamisoikeus Voit peruuttaa tilauksesi 14 vuorokauden kuluessa Kuluttajansuojalain mukaisesti. Peruutus tulee tehdä 14 vrk:n kuluessa ensimmäisen lehden tai tilausvahvistuksen vastaanottamisesta. Jos haluat peruuttaa tilaussopimuksen, sinun tulee ilmoittaa siitä meille esimerkiksi osoitteessa www.bonnierpublications.fi/asiakaspalvelu ennen peruuttamisoikeusajan päättymistä. Palauta saamasi lehti takaisin viivytyksettä, viimeistään 14 päivän kuluessa siitä, kun olet ilmoittanut meille, että käytät peruuttamisoikeuttasi. Palautukseen tulee liittää tästä linkistä löytyvä lomake täytettynä: Peruutusoikeus
  • Mistä löydän tietoa siitä, miten tilaukseni toimii?
    Vastaus: Tilisiirron kääntöpuolelta tai napsauttamalla valikosta Tilausehdot-painiketta.
  • Milloin saan tilaajalahjani?
    Vastaus: Tilaajalahja lähetetään noin 2 viikon kuluttua ensimmäisen maksusuorituksen kirjautumisesta.
  • Miksi sivuston tiedot saldostani ja edellisestä lähetyksestä eivät täsmää?
    Vastaus: Heti, kun lehti on mennyt postitettavaksi, sen hinta näkyy avoimessa saldossa: Saat seuraavan lehden muutaman päivän kuluttua.
  • En halua jatkaa tilaustani, voinko palauttaa viime numeron?
    Vastaus: Lehdillä ei ole palautusoikeutta eikä palautettuja lehtiä hyvitetä. Peruutus on tehtävä viimeistään viisi päivää lehden ilmestymisen jälkeen. Jos peruutus tehdään myöhemmin, se tulee voimaan seuraavan lähetyksen jälkeen. Olivian, Evitan, Divaanin ja Costumen tilauksissa muutokset tilausjaksoihin tulevat voimaan noin kahden viikon kuluessa ilmoituksen kirjautumisesta järjestelmäämme. Jos laskutusjakso tai maksuerä on maksettu ennen irtisanomisen voimaantuloa, päättyy tilaus maksetun jakson lopussa. Automaatin tai internetin kautta tehty irtisanomisilmoitus päättää kestotilauksen vasta meneillään olevan laskutusjakson loppuun. Tilauksen päättämisestä kesken tilausjakson on mahdollista sopia asiakaspalvelun kanssa. Mikäli tilaus halutaan lopettaa ennen tilausjakson päättymistä, veloitetaan ennen irtisanomisen voimaantuloa toimitetut lehdet irtonumeroiden normaaliin kansihintaan.
  • En saanut edellistä lehteä, mitä teen?
    Vastaus: Ota yhteyttä asiakaspalveluun numeroon 020 7608 560.
  • Miksi tilisiirrossa on väärä summa?
    Vastaus: Jos saamme maksusi eräpäivän jälkeen, emme aina ehdi rekisteröidä maksuasi ennen uuden lähetyksen ja tilisiirron lähettämistä. Tämän takia edellisen lähetyksen summa on lisätty uuteen tilisiirtoon. Voit halutessasi vähentää laskun summasta jo maksamasi osan. Käytä aina tilisiirrossa olevaa viitettä tai viivakkodia. HUOM. Jos maksat laskun summaa muuttamatta, hyvitämme ylimääräisen osan seuraavassa laskussasi.
  • Sain tuotteen, jota minun ei ole ollut tarkoitus tilata. Mitä teen?
    Vastaus: Ota yhteyttä asiakaspalveluun numeroon 020 7608 560.
  • Miksi sain edelleen lähetyksen, vaikka olen irtisanonut tilaukseni?
    Vastaus: Jos olet tehnyt peruutuksen yli 5 vuorokautta edellisen lähetyksen ilmestymisestä, tilaus päättyy vasta seuraavan lähetyksen jälkeen. Voit tarkistaa, olemmeko saaneet irtisanomisesi ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme.
  • Lähetys oli vaurioitunut, mitä teen?
    Vastaus: Ota yhteyttä asiakaspalveluumme numeroon 020 7608 560.
  • Olen tilannut lehden, mutten ole saanut sitä. Miksi?
    Vastaus: Tilaus alkaa aina seuraavasta mahdollisesta numerosta. Huomaa, että jos teet nyt uuden tilauksen, saat 2 päällekkäistä tilausta. Voit tarkistaa, olemmeko saaneet tilauksesi soittamalla asiakaspalveluumme numeroon 020 7608 560.
  • Miksei lehden mukana tullut tilisiirtoa?
    Vastaus: Osa tuotteistamme ilmestyy useammin kuin 12 kertaa vuodessa. Näiden tuotteiden minimi laskutusväli on 2 numeron erissä. Saat siis tilisiirron vain joka toisen lähetyksen mukana.
  • Tilasin lehden, mutten saanut mainostamaanne lehteä. Miksi?
    Vastaus: Tarjousmateriaaleissamme olevat artikkelit ovat joko jo ilmestyneistä lehdistä tai ilmestyvät myöhemmin. Voit tiedustella asiakaspalvelustamme aikaisemmin ilmestyneitä lehtiä.
  • Voinko peruuttaa tilauksen sen jälkeen, kun olen saanut lehden, jonka mukana ei tullut tilisiirtoa?
    Vastaus: Kyllä. Lähetämme sinulle pian peruutuksen jälkeen erillisen loppulaskun.
  • Voinko tilata lehden lahjaksi?
    Vastaus: Kyllä. Voit tehdä lahjatilauksen ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme numeroon 020 7608 560.
  • Miksi tilisiirron eräpäivään on vain muutama päivä?
    Vastaus: Lähetyksessä saattaa meistä riippumattomista syistä olla joskus viivästyksiä, jolloin se on jakelussa suunniteltua myöhemmin. Tämän takia eräpäivään on liian lyhyt aika. Toivomme kuitenkin, että maksat tilisiirron mahdollisimman pian.
Copyright © 2017 Bonnier Publications